به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

     

    از آن جا که دنیای امروز روز به روز به سمت تجارت و کسب و کارهای الکترونیکی پیش می رود، اولین گام ها جهت همسو شدن با این مسیر، داشتن یک وبسایت خوب است. البته این که هزینه های طراحی سایت مناسب تقریبا بالاست، پس اگر خودتان دست به کار شوید و مراحل ایجاد یک وبسایت را آموزش ببینید، به راحتی می توانید سایت مورد نظرتان را طراحی و راه اندازی کرده و کسب و کار الکترونیکی تان را آغاز نمایید.
    تعریف طراحی سایت

    طراحی وب چیست؟ منظور از طراحی وب، طراحی سایت هایی است که در اینترنت نمایش داده می شوند که معمولا به جنبه های تجربه کاربری توسعه وبسایت به جای توسعه نرم افزار اشاره دارد. در گذشته طراحی وب، بر طراحی سایت برای مرورگرهای دسکتاپ متمرکز بود. با این حال از اواسط سال ۲۰۱۰، طراحی برای مرورگرهای تلفن های همراه و تبلت ها اهمیت فزاینده ای پیدا کرده اند.
    یک طراح وب بر روی ظاهر، چیدمان و در بعضی موارد محتوای یک وبسایت کار می کند. به عنوان مثال، ظاهر در طراحی یک وبسایت مربوط به رنگ ها، قلم و تصاویر استفاده شده است. طرح بندی یا چیدمان، به چگونگی ساختار و طبقه بندی اطلاعات اشاره دارد. یک وب خوب باید به گونه ای طراحی شود که استفاده از آن آسان باشد، از نظر زیبایی کاربر را جذب نموده و متناسب با گروه کاربری و برند وبسایت باشد. بسیاری از صفحات وب با تمرکز بر سادگی طراحی شده اند، به طوری که هیچ اطلاعات و عملکرد اضافی که باعث حواس پرتی یا گیج شدن کاربران شود ظاهر نمی شود. یک طراح وب همیشه به دنبال آن است که با یک خروجی موفق، اعتماد بازدید کنندگان را جلب نماید.

    علی
    پنجشنبه 6 خرداد 1400 - 20:24
    بازدید : 378
    برچسب‌ها : طراحی وب,

    ترک اعتیاد

    ترک اعتیاد خانه سپید  نیاز به تخصص و تجربه دارد ما آن را در یک مجموعه فراهم کرده ایم.تاسیس مراکزی که پاسخگوی درمان بستری بیماران باشد در تمام رشته های پزشکی مدنظر بوده ودرمورد بیماری اعتیاد نیز همیشه به وجود چنین مراکزی احساس نیاز شده است.این مراکز در بسیاری از موارد می توانند سبب درمان و کمک به بیماران و خانواده های آنها شوند.

    ترک اعتیاد تریاک

    تریاک صمغ یا شیره خشک استخراج شده از گرز گیاه خشخاش (پاپاور سومنی فروم ) است. به همین دلیل به آن به زبان لاتینی اشک گیاه پاپاور یا “لاکریما پاپاوریس” هم گفته می شود. روش سنتی استخراج این صمغ، زخمی و خراشیدن گرز کال گیاه خشخاش است. با این کارمایعی سفیدرنگ به بیرون گرز تراوش می کند که به سرعت تغییر رنگ داده و به جسم جامد زردنگی تبدیل شده که در معرض هوا به ماده قهوه ای رنگ تبدیل می شود.

    ترک اعتیاد هروئین
    هروئین چسیت؟

    یکی از انواع افیون هایی است که از گیاه خشخاش به دست می آید که به رنگ سفید مایل به خاکستری ، زرد ، یا حتی قهوه ای یافت می شود . که مصرف این مواد همیشه خطر مسمومیت و مرگ برای مصرف کنندگان دارد و به شکل تزریق وریدی ، عظلانی ، تدخین ، استنشاقی نیز مصرف می شود .

    ترک اعتیاد شیشه

    درمان شیششه :
    ترک اعتیاد شیشه و ترک شیشه عوارض ترک اعتیاد به شیشه و روش ترک مصرف شیشه چه عوارضی را به دنبال دارد در این مقاله باهم اثرات مصرف شیشه و ترک شیشه را با هم بررسی می کنیم پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید

    ترک اعتیاد کوکائین

    کوکائین چیست ؟
    کوکائین از گیاه کوکا به دست می آید . این گیاه در کشورهای آمریکای لاتین کشت می شود . کوکائین یک ماده محرک قوی و البته اعتیاد آور است که مستقیما مغز را مورد هدف قرار می دهد .
    کوکائین یک ماده جدید نیست و یکی از قدیمی ترین مواد مخدر به شمار می آید و از هزاران سال پیش تا کنون توسط انسان خورده و مصرف شده است . خصوصا اهالی بومی پرو برگ های کوکا را برای لذت و خوش بودن می جویدند . آنها معمولا برای توانایی در انجام کارهای سخت و جدی ، راه رفتن و تحمل گرسنگی و تشنگی از جویدن کوکا بهره می گرفتند . این عادت در میان ساکنان کوههای آند نیز رایج بوده است . کوکائین در 20 سال آخر قرن نوزدهم به عنوان یک داروی مقوی و ترمیمی وارد جامعه غرب شد . کوکائین در سالهای 1860-1859 از برگ کوکا مجزا و استحصال شد .

    ترک اعتیاد ترامادول
    با نام های ترامادول ، تدامول ، بايومادول ، …

    از دسته داروهاي مسكن مخدر يا اپوئيد هاي مصنوعي مي باشد .
    علت مصرف اين دارو در پزشكي براي كاهش درد است .
    به علت در دسترس بودن ترامادول ، قيمت نازل آن ، ارائه بدون نسخه در دارو خانه ها و عدم اطلاعات كافي در مورد عوارض سوء مصرف باعث استفاده گسترده آن شده است.
    آیا مصرف ترامادول موجب اعتیاد می گردد؟
    بله مصرف بیش از دو هفته باعث وابستگي داروئي و اعتياد ميگردد .

    ترک اعتیاد کروکودیل

    یکی از کشنده ترین مواد مخدر در جهان ، ماده مخدری به نام کروکودیل است که جزء جدیدترین مواد مخدر محسوب می گردد و اثر گذاری و اعتیاد این ماده 20 برابر بیشتر از مرفین و 5 برابر از هروئین قوی تر می باشد . این ماده خطرناک در اوایل توسط کشور آمریکا و سوئیس تحت عنوان داروی ترک اعتیاد استفاده می شده است که با پی بردن به عوارض خطرناک آن این ماده کنار گذاشته شد ، ولی متاسفانه توسط سودجویان و قاچاقچیان ، مجددا در روسیه تولید و بعد از آن در آسیای شرقی و اروپای غربی بخصوص آلمان به صورت وسیعی تولید و عرضه گردید . اسامی مختلف آن دزد مرفین ، کروکودیلو گوشتخوار است و مواد بکار گرفته شده در ساخت آن کدئین ، بنزین ، تینر ، ید ، اسید کلریک ، فسفر قرمز می باشد که به علت تاثیر ماده بر روی مصرف کننده که ابتدا سیستم ایمنی وی را از بین می برد و آسیبی که به بافتهای پوست می رساند و یکسری ناهمواری هایی بر روی بدن ایجاد می کند همانند پوست تمساح یا همان کروکودیل معرفیت پیدا کرده است .

    ترک اعتیاد الکل

    الکل چيست الكل اتانول يكی از داروهاي اعتياد آور محسوب می شود كه به عنوان ماده آرام بخش برای خواص نشاط آور آن مصرف مي شود. افزايش مقدار مصرفی آن به منظور ايجاد اثر مطلوب، ممكن است موجب ايجاد تحمل و وابستگی فيزيكی گردد.(ترک اعتیاد الکل)
    از نظر داروشناسی، الکل تضعیف کننده سیستم اعصاب مرکزی است که جزء آرام بخش ها و سستی زاها طبقه بندی می شود.
    الکل نوعی ماده مخدر است که در مقایسه با سایر مواد مخدر، راحت تر در اجتماع پذیرفته می شود. با این حال، قدرت اعتیادآوری آن به هیچ عنوان کمتر از سایر انواع مواد نیست.
    الكل به عنوان داروی اعتياد آور، قدرت ايجاد وابستگي جسمی و روانی را دارد.
    الـكـل موجود در مشروبات الكلی از نوع اتيل الكل (اتانول) می بـاشد.

     

    مددجویان عزیز می‌توانند برای برقراری ارتباط با مرکز خانه سپید با تلفن ‌های زیر تماس حاصل نمایند. 

    تلفن تماس: 02634091528 – 02634091527 – 02634408046 – 02634408045

    آدرس: استان البرز- کرج -محمدشهر-بعد از میدان شهدای جعفرآباد-خیابان شمس-مرکز بستری و درمان اعتیاد خانه سپید

    علی
    پنجشنبه 6 خرداد 1400 - 20:23
    بازدید : 459
    برچسب‌ها :

    شیشه رنگی لاکوبل

    شیشه رنگی لاکوبل، شیشه ای کاملا مسطح و شفاف است که یک طرف آن با رنگی با کیفیتی بالا پوشیده می شود. این محصول در دهها رنگ متنوع و جذاب از ترکیبات مدرن تولید می شود. نمای ظاهری شیشه رنگی لاکوبل با تکنیک های یکپارچه سازی به دو صورت مات یا شفاف ساخته می شود. این فناوری در طراحی داخلی معاصر به عنوان نوعی از شیشه های تزیینی و به لطف نمای براق و منحصر به فرد، بسیار محبوب است.

    فرایند تولید این شیشه ظاهری یکنواخت و براق را تضمین می کند که رنگ با کیفیت بالا را که با مکانیزم های صنعتی در قسمت پشت شیشه اعمال می شود، بی نقص بر سطح شیشه می چسبد. تمام رنگ های استفاده شده در لاکوبل سازگار با محیط زیست هستند، زیرا آن ها با انتشار مقادیر بسیار کمی از ترکیبات آلی فرار و فرمالدئید، کیفیت هوای محیط را حفظ می کنند. شیشه لاکوبل از یک طرف با رنگهای زیبا، چشم نواز و با کیفیت پوشانده شده است.

    برخی موارد مصرف شیشه لاکوبل رنگی 

    شیشه رنگی لاکوبل گزینه ای ایده آل برای مبلمان مدرن و شیک است. همچنین در موارد زیر مصرف می شود:

    1) دیوارهای شیشه ای
    2) جداول شیشه ای
    3) قفسه های شیشه ای
    4) کابینت های شیشه ای

    علی
    پنجشنبه 6 خرداد 1400 - 20:22
    بازدید : 318
    برچسب‌ها : شیشه رنگی لاکوبل,

    پرینت ارزان و کپی ارزان ارسال رایگان | یک رو 300 – دو رو 350| طبق تعرفه بهار 1400 |
    پرینت ارزان در چاپ هات لاین مجهز به بهترین دستگاههای رنگی با بالاترین کیفیت است که می تواند بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. این مجموعه می تواندبا دارا بودن کادری مجرب در کوتاهترین زمان سفارشات شما را درب منزل یا محل کارتان تحویل دهد.
    همچنین این موسسه آمادگی عقدقرارداد با موسسات دولتی، شرکت های خصوصی ، دانشگاه ها و مدارس را  نیز دارد.

    علی
    پنجشنبه 6 خرداد 1400 - 20:21
    بازدید : 398
    برچسب‌ها :

     

    تعریف سمساری

    سمساری محله از جمله شغل‌هایی است كه مهارت در آن به آشنایی با یك وسیله خاص محدود نمی‌شود. سمساران معمولا با كلیه لوازم منزل آشنایی دارند و همه مارك‌ها را می‌شناسند و به خوبی از ارزش‌ واقعی اجناس آگاهي دارند.كسی نمی‌تواند بدون آشنایی اولیه با این صنف وارد این شغل شود، مگر اینكه پیش‌زمینه داشته باشد.

    سمساری از جمله شغل‌هایی است كه مهارت در آن به آشنایی با یك وسیله خاص محدود نمی‌شود. سمساران معمولا با كلیه لوازم منزل آشنایی دارند و همه مارك‌ها را می‌شناسند و به خوبی از ارزش‌ واقعی اجناس آگاهي دارند.كسی نمی‌تواند بدون آشنایی اولیه با این صنف وارد این شغل شود، مگر اینكه پیش‌زمینه داشته باشد.

    شايد بتوان گفت كه سمسار و سمساري در حوزه دادوستدهاي اقتصادي و بين مردمي، پيشگام باشند كه همگام با تحولات و پيشرفتها در سطح و عمق مناسبات و گردش توليدات خريدوفروش اجناس و ملزومات روزمره در زندگي مردم، امروزه آنها را به عنوان آنتيك و عتيقه فروش مي شناسيم؛ كساني كه در سنوات دور به امانت فروش معروف بودند. البته هنوز برخي از سنخ خريداران و فروشندگان اشياء و اجناس مختلف، روي تابلو سردر مغازه شان نوشته اند: “امانت فروش” يا “سراي امانت”.

    اما وسعت این شغل بسیار زیاد است. محدوده اجناسی كه یك سمسار باید بشناسد، بسیار گسترده است. به عنوان مثال در یك منزل چندین نوع لوازم وجود دارد و همین لوازم در منزل دیگر، ولی از نوع دیگر وجود دارد؛ پس باید سمسار با تمام اینها آشنایی داشته باشد.

    صنف سمساری ازجمله صنوف قدیمی محسوب می‌شود. معمولا رسم بر این بوده كه بازنشستگان ادارات كه از كار افتاده می‌شدند و به طور كلی افرادی كه سن و سالی از آنها گذشته، اقدام به بازگشایی واحد سمساری در محل مسكونی خودشان می‌كردند. این افراد از همان ابتدا كهولت سنی داشتند و به مرور زمان این موضوع تشدید هم می‌شد. پس به لحاظ سنی صنف‌ها میانگین بالایی دارند كه این روند همچنان ادامه دارد.

    سابق بر این سمساران و امانت‌فروشان اجناسی را خریداری می‌كردند كه بسیار كوچك و جزئی بود. به عنوان مثال كرسی، چراغ، پشتی و فرش از اجناس مورد معامله سمساران بود، اما رفته‌رفته لوازم زندگی‌ها جدیدتر شد و لوازمي مثل یخچال و اجاق‌گاز نیز به كار سمساران اضافه شد و به مرور زمان بسیاری از لوازم قدیمی كارایی خود را از دست داد؛ به جز یكسری اجناس خاص كه عده‌ای متمول آنها را خریداری می‌كنند و براي تزئین از آنها استفاده می‌كنند.

    به گفته رئیس اتحادیه سمساران و امانت‌فروشان، در حال حاضر با اضافه شدن تولید در داخل كشور و ورود اجناس از خارج دیگر كمتر كسی به اجناس دست‌دوم توجه می‌كند. به‌خصوص وسایل برقی، چرا كه كارخانه‌ها به لحاظ انرژی الكتریكی برای لوازم برقی تاریخ مصرف تعیین می‌كنند و تقاضا برای اجناس برقی دست‌دوم بسیار پایین است. پس ارزش كلی اجناس خیلی پایین است.

    سمساریمکانی است که در آن کالاهای دست‌دوم به خرید و فروش می‌رسند.

    «پاون شاپ» نوعی از سمساری در برخی کشورهای عمدتاً غربی است که در قبال دریافت کالا به صورت امانت، پول نقد در اختیار شخص می‌گذارند.

    با سابقه ۱۵ سال ثابت کرده ایم که بهترین خریدار در سریعترین زمان ممکن هستیم

    بهترین خریدار لوازم منزل شما در اسرع وقت و بدون تعطیلی در کلیه نقاط تهران بهترین خریدار کلیه لوازم منزل خریدار انواع لوازم چوبی و فلزی برقی و گازی

    • سمساری تهران(محله)  بهترین خریدار فرش و لوازم منزل شما

    • با سابقه ۱۵ سال ثابت کرده ایم که بهترین خریدار در سریعترین زمان ممکن هستیم

    • بازدید و قیمت گذاری رایگان

    • فوری -منصف با یک تماس در محل شما حاضر می شویم

    ۳۳۳۸۰۷۵۹ شرق تهران جنوب و مرکز

    ۸۸۴۸۴۶۷۲ شمال تهران و غرب تهران

    علی
    پنجشنبه 6 خرداد 1400 - 20:19
    بازدید : 388
    برچسب‌ها :

    خرید دستگاه لیزر موی های زائد

    خلاص شدن از شر موهای زائد یک مسئله قدیمی و روش حذف آن ها چالش برانگیز است. لیزر موهای زائد یک درمان ایمن و مؤثر به بیماران ارائه می دهد. لیزر با انتشار نور خاصی از پوست عبور می کند و به طور انتخابی توسط هدف (که در این حالت ملانین مو است) جذب می شوند. در حقیقت لیزرها با هدف قرار دادن ملانین مو، فولیکول را نابود می کنند و بنابراین موها نیز از بین می روند.

    اما هنگامی که قصد خرید دستگاه لیزر مو دارید، چگونه بهترین نوع دستگاه لیزر موهای زائد را پیدا می کنید؟ یافتن بهترین تجهیزات برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد حرفه ای می تواند یک چالش باشد زیرا تعداد زیادی دستگاه مختلف وجود دارد؛ از سوی دیگر مرتب سازی بر اساس تولید کنندگان و مدل های مختلف، به لیست طولانی این تجهیزات اضافه می کند. این مقاله انواع مختلف این فناوری را مرتب می کند و همه آنچه که باید درباره تجهیزات حرفه ای لیزر موهای زائد بدانید را آموزش می دهد تا بتوانید تصمیم بگیرید که بهترین گزینه ها برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد حرفه ای برای کار شما چیست.

    لیزر موهای زائد

    به طور کلی سه طول موج لیزر استاندارد طلایی برای از بین بردن مو استفاده می شود:

    • الکساندرایت 755 نانومتر: جذب زیاد انرژی توسط ملانین دارد و آن را به گزینه ای مناسب برای طیف وسیعی از انواع رنگ و مو به خصوص انواع پوست روشن تبدیل کرده است. الکساندرایت نفوذ سطحی داشته و برآمدگی پیاز مو را هدف قرار می دهد و استاندارد طلایی در از بين بردن موهاي زائد براي پوست های روشن تلقي می شود.
    • دایود 810 نانومتر: یک طول موج مشترک در درمان مو با سطوح متوسط ​​جذب ملانین که برآمدگی و پیاز فولیکول مو را هدف قرار می دهد. لیزر دایود انواع پوست را درمان می کند اما استاندارد طلایی محسوب نمی شود و به شما توصیه می شود در پوست های تیره احتیاط زیادی انجام دهید.
    • Nd: YAG  1064 نانومتر: این طول موج مخصوص پوست های تیره است. در میان انواع طول موج، ایمن ترین بوده اما جذب ملانین کمی دارد. همچنین عمیق ترین نفوذ را برای هدف قرار دادن پیاز و پاپیلا مو  فراهم می کند.

     

    هنگام مرتب سازی لیزرهای مختلف، مهم است که تشخیص دهیم این 3 طول موج لیزر تنها انواع لیزرهایی هستند که برای از بین بردن مو استفاده می شوند. از آنجا که انواع مختلفی از لیزر موجود است، فناوری خاصی که برای تجهیزات لیزر موهای زائد حرفه ای استفاده می شود، لیزر پالس بلند است.

    خرید دستگاه های لیزر موهای زائد

    در هنگام خرید دستگاه لیزر مو با نام های تجاری مختلفی روبرو خواهید شد که هر کدام متعلق به یک شرکت هستند. در این قسمت ما اسامی تجاری رایج این دستگاه ها بر اساس نوع لیزر را به شما ارائه می دهیم تا در هنگام خرید دستگاه لیزر مو آشنایی بیشتری با این اسامی داشته باشید.

    Nd: YAG  : Cutera CoolGlide، Cynosure Elite، Candela GentleYAG

    الکساندرایت: Candela GentleLase ، Cynosure Apogee ، EpiTouch Plus

    دایود: LightSheer، SLP 1000، LaserLite، ALma SopranoXL (بعضاً با نام SHR یا Super Hair Removal ، حالت دستگاه SopranoXL به بازار عرضه می شود)

    افرادی که قصد خرید دستگاه لیزر موهای زائد را دارند حتماً نام آلما را شنیده اند. آلما یک شرکت بین المللی با دفاتر در آلمان، ایالات متحده، هنگ کنگ، هند و استرالیاست که انواع لیزر و همچنین سایر محصولات پزشکی را تولید می کند.

    روش حذف مو SHR Alma با استفاده از فناوری پیشگامانه یک راه حل عالی برای از بین بردن موها ارائه می دهد. روش گرمایشی تدریجی منحصر به فرد SHR به طور مؤثر به ریشه های مو آسیب می زند در حالی که از آسیب به پوست اطراف آن جلوگیری می کند. تکنیک گسترده توزیع In-motion laser،  لیزر را در حرکات، ثابت نگه می دارد تا از پوشش کامل آن اطمینان حاصل کند.

    اگر قصد خرید از این شرکت را دارید با دو گزینه روبرو خواهید بود: خرید دستگاه پلاتینیوم یا خرید دستگاه لیزر تیتانیوم. در ادامه به معرفی این دو دستگاه می پردازیم:

    راهنمای خرید دستگاه پلاتینیوم (Soprano ICE Platinum)

    شما با خرید دستگاه پلاتینیوم  یکی از پیشرفته ترین دستگاه ها در زمینه لیزر موهای زائد را خواهید داشت که توسط آلما لیزر، تولید می شود. اگر قصد را دارید ابتدا باید ساختار فناوری آن را بشناسید:

    دستگاه Soprano ICE Platinum از "فناوری دایود خوشه ای سه گانه" با سه طول موج مختلف در یک لیزر استفاده می کند که به آن اجازه می دهد طیف گسترده ای را برای درمان هدف قرار دهد. یکی از نقاط قوت خرید دستگاه پلاتینیوم آسودگی خاطر از سابقه خوب آن است؛ بیش از ده سال است که این دستگاه در انواع پوست، ایمنی و اثرگذاری خود را بر روی تمام انواع پوست ثابت کرده است. فناوری آن امکان جذب و نفوذ بهینه برای از بین بردن موهای زائد را فراهم می کند و درمان با آن یک راه حل جامع برای مناطق دارای موی زائد را تضمین می کند.

    هنگام خرید دستگاه پلاتینیوم  باید به این نکته توجه کنید که تفاوت عمده Soprano ICE Platinum با سایر مدل های سوپرانو این است که هر قطعه دستی آن 3 طول موج مختلف را در خود جای داده است. مزیت این قطعه دستی با طول موج سه گانه نسبت به یک قطعه دستی تک طول موج این است که می تواند عمق بافت های مختلف و قسمت های مختلف پیاز مو را هدف قرار دهد. این فناوری دایود سه خوشه ای، همراه با سرعت و راحتی لیزرSoprano ICE ، به معنای نتایج عالی و رضایت مشتری است؛ بنابراین خرید دستگاه پلاتینیوم می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد.

    Soprano ICE  همچنین از فناوری SHR استفاده می کند که به رتدریج درم (غشاء میانی پوست) را به دمایی می رساند که به طور مؤثری فولیکول مو را از بین می برد و رشد مجدد پیدا نمی کند. تکنیک گسترده  In-motion TM  پوشش کامل سطح را تضمین می کند؛ در حالی که نوک ICE سطح پوست را خنک می نماید.

    Description: C:UsersRayanegostarPicturesdoli51793557_2022847261341111_85792345169388281_n-e1558362113360-768x651.jpg

    راهنمای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم (soprano titanum)

    اگر به دنبال یک سیستم حرفه ای لیزر موهای زائد هستید، خرید دستگاه لیزر تیتانیوم گزینه روبروی شما خواهد بود. پیشرفتی در دستگاه رفع موهای زائد shr که ترکیبی از نهایت کارآمدی و راحتی بی نظیر است: به لطف اندازه بزرگ 4 سانتی متر مربعی لیزر و سیستم خنک کننده پیشرفته آن، اکنون درمان ها بسیار سریع تر و بدون درد انجام می شوند و یک راه حل قابل توجه برای بیماران و پزشکان ارائه می دهد.

    • اندازه بزرگ 4 سانتی متر مربع برای درمان سریع
    • سیستم خنک کننده مداوم  ICE PLUSTM
    • دو کانکتور
    • مرکز داده کلینیک هوشمند
    • فناوری سه بعدی بالینی اثبات شده
    • صفحه نمای بصری، بزرگ و کاربر پسند
    • (اندروید 15) با پارامترهای از پیش تعیین شده
    • رنگ پوست I-VI و پوست برنزه
    • بدون مواد مصرفی

    همه آن چیزی است که خرید دستگاه لیزر تیتانیوم را به یک خرید حرفه ای تبدیل می کند.

    فناوری به کار برده شده در دستگاه TRIO 4cm2، سه بعدی و 40٪ سریع تر است که به عنوان اپلیکیشن انحصاری، برای هر کلینیکی یک دارایی ارزشمند محسوب می گردد. با بزرگ بودن 4 سانتی متر مربعی اندازه محدوده لیزر  و ادغام سه طول موج، افزایش پوشش درمان را تسهیل می کند تا به طور قابل توجهی زمان درمان را کاهش دهد و روند کار را برای بیماران آسان تر و ایمن تر کند. با استفاده از TRIO 4cm2 حذف مو سریع، کارآمد و راحت است؛ همان چیزی که خرید دستگاه لیزر تیتانیوم را با ارزش می کند.

     

    این دستگاه با دارا بودن فناوری انحصاری سه بعدی، سه طول موج مؤثر لیزر را در یک اپلیکاتور با هم ترکیب می کند و همزمان عمق های مختلف بافت و ساختارهای تشریحی درون پیاز مو را هدف قرار می دهد؛ همچنین با ترکیب سطح جذب و نفوذ طول موج های مختلف، پوشش بیشتر، افزایش راحتی و نیاز به مراقبت کم، ایمن ترین و کارآمدترین دستگاه حرفه ای لیزر موهای زائد بوده که امروزه موجود است؛ پس هیچ گاه نمی توان در خرید دستگاه لیزر تیتانیوم شک کرد.

    تفاوت خرید دستگاه لیزر تیتانیوم و خرید دستگاه پلاتینیوم

    • سه بعدی بودن و تابش سه طول موج مؤثر لیزر که قبلاً در نسخه پلاتینیوم ارائه شده است، در تیتانیوم همراه با QuattroTM سطح لیزر بسیار بزرگ ارائه شده است که یک شبکه عظیم 600. -900 سانتی متر مربعی  را پوشش می دهد و 40 درصد زمان درمان را کوتاه می کند.
    • فناوری منحصر به فرد ICE که در نسخه های Soprano ICE و Platinum آشکار شده است، در Soprano Titanium  به ICE Plus ارتقا یافته است: پیشرفته ترین سیستم خنک کننده، ترکیبی از فناوری های خنک کننده TEC و فناوری های خنک کننده برگرداننده برای ارائه یک تجربه درمانی بی نظیر برای بیمار.
    • مجموعه ویژگی های برتر Soprano Titanium با اتصالات دوگانه بیشتر شده است، استفاده متوالی از دو اپلیکاتور جداگانه، ساده سازی و کوتاه کردن مراحل درمان را امکان پذیر می کند.
    • همانند نسخه های قبلی سوپرانو، Soprano Titanium  از فناوری SHR پیشگامانه in-motion™ برخوردار است که پوشش کامل را تضمین می کند؛ در حالی که فناوری ICE Plus سطح پوست را خنک می‌کند، از سوختگی های سطحی جلوگیری می کند و تقریباً بدون درد اما در عین حال حذف موهای زائد آن بسیار مؤثر است.

    راهنمای خرید دستگاه لیزر دایود

    همه تجهیزات حرفه ای لیزر موهای زائد از یک قطعه دستی استفاده می کنند که لیزر را به پوست منتقل می نماید. دانستن تفاوت بین فناوری این قطعه دستی بسیار مهم است. لیزرهای دایود در حالی که از ژل اولتراسوند شفاف به عنوان واسطه استفاده می کنند، از سری قطعه دستی برای تماس با پوست بهره می گیرند. ژل اولتراسوند شفاف به شما کمک می کند تا قطعه دستی در سطح پوست سر بخورد و پوست را خنک نگه دارد زیرا سری دایود برای راحتی، از تکنولوژی خنک کننده استفاده می کند. نکته منفی در استفاده از لیزرهای دایود این است که برای دستیابی به یک درمان موفقیت آمیز، پاس های زیادی لازم است. علاوه بر این، برخی ممکن است کار با ژل سونوگرافی شفاف را کثیف ببینند. اما آنچه خرید دستگاه لیزر دایود را محبوب می کند این است که لیزرهای دایود، تجهیزات حرفه ای لیزر موهای زائد و مقرون به صرفه‌ هستند که می توانند بدون وقفه در تمام طول روز استفاده شوند.

    هنگام خرید دستگاه لیزر دایود چگونه دستگاه خوبی انتخاب کنیم؟ سه عامل اصلی تعیین کننده خواهد بود: 1- قدرت لیزر 2- نوار لیزر 3- سیستم خنک کننده

    در هنگام خرید دستگاه لیزر دایود به این نکته توجه کنید که اکنون در بازار بیشتر نوار لیزری میکرو کانال یا ماکرو کانال با توان 300، 400، 500، 600، 1200 وات استفاده می شود. نوار لیزر با قدرت بالاتر، قیمت گران تر نیز دارد؛ همچنین قدرت لیزر به نوار لیزر بستگی دارد.

    در هنگام خرید دستگاه لیزر دایود نوارهای لیزر از شرکت های مختلف، تفاوت قیمت زیادی دارند که بر کیفیت و طول عمر لیزر تأثیر می گذارند: Dilas در آلمان، Coherent در ایالات متحده آمریکا، Laser bars  در چین، شرکت های ارائه دهنده این نوارها هستند.

    استفاده از خنک کننده برای پشتیبانی از دستگاه است زیرا گرمای شدید باعث متوقف شدن دستگاه یا آسیب مستقیم به دستگاه خواهد شد. تقریباً از سیستم خنک کننده نیمه هادی + باد + آب استفاده می شود. عنصر نیمه هادی دارای 2 مدل است، نتایج خنک کننده دوطبقه چندین برابر بهتر از یک طبقه است. دو قطعه خنک کننده دوطبقه 40 در 40 میلی متری در سری دستگاه نتایج خنک کننده خوبی را تضمین می کند و تضمین بهتری برای دستگاه لیزر دایود خواهد بود.

    Description: C:UsersRayanegostarPicturesdoliPrimelase-Treatment-2-730x350.jpg

    راهنمای خرید دستگاه لیزر الکس دایود

    در اولین قدم خرید دستگاه لیزر موی زائد باید دانست همان گونه که از نامش مشخص است این دستگاه ترکیبی از لیزر الکس و لیزر دایود می باشد؛ یعنی هم طول موج الکس با بیشترین انرژی اما نفوذ کم و هم طول موج دایود با انرژی متوسط اما نفوذ بالا را شامل می شود. بنابراین مزایای هر دو لیزر به علاوه خصوصیات منحصر به فرد خود ناشی از یک طول موج ترکیبی را به همراه دارد که قدرت نفوذ آن از همه بیشتر است. پس حتماً خرید دستگاه لیزر الکس دایود در لیست گزینه های شما قرار خواهد گرفت.

    در حقیقت آنچه خرید دستگاه لیزر الکس دایود را به یکی از گزینه های پرطرفدار در هنگام خرید دستگاه لیزر موهای زائد تبدیل می کند به دلیل برخورداری از ویژگی های هر دو لیزر است که باعث می شود اکثر انواع موها، از رنگ گرفته تا ضخامت را تحت پوشش قرار ‌دهد.

    یکی دیگر از نقاط قوت برای خرید دستگاه لیزر الکس دایود،  سیستم خنک کننده قوی است که موجب خنک شدن پوست و کاهش التهابات می شود و عوارض ناشی از لیزر را به حداقل می رساند، به همین علت در بین مشتریان لیزر موهای زائد بسیار محبوب است.

    یکی از معروف ترین دستگاه های لیزر این مدل متعلق به شرکت کندلا است که به دلیل کیفیت بالای خود با بسیار مطرح شده و در هنگام خرید دستگاه لیزر الکس دایود انتخاب اکثر مراکز لیزر موهای زائد می باشد.

    قیمت خرید دستگاه لیزر مو

    این یک واقعیت است که تمام تجهیزات حرفه ای لیزر موهای زائد گران هستند. لیزرهای تجاری که می توانید در یک اسپا پزشکی، مطب جراحی پلاستیک یا کلینیک پوست پیدا کنید، با قطعات با کیفیت بالا ساخته شده است. خرید دستگاه لیزر مو می تواند از 30000 دلار تا 200000 دلار به بالا متغیر باشند. قیمت لیزرهای الکساندرایت و ان دی یاگ به طور معمول 85 تا 200 هزار دلار است. تجهیزات حرفه ای لیزر موهای زائد با قیمت پایین تر، فناوری لیزر دایود هستند که ممکن است از 30 تا 75 هزار دلار باشد.

    اولین قدم در خرید دستگاه لیزر مو آشنایی با ساز و کار این دستگاه هاست. لیزر موی زائد با سه طول موج الکساندرایت، دایود و ان دی یاگ امکان پذیر است که به صورت ترکیبی یا تکی در دستگاه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و هر یک بر اساس ویژگی های خود برای نوع مشخصی از مو قابل استفاده است. یکی از عوامل تعیین کننده در هنگام خرید این دستگاه ها توجه به سیستم خنک کننده است که عاملی مهم در حفظ سلامت دستگاه و بیمار می باشد. شرکت آلما یکی از برندهای معتبر دستگاه های لیزر موی زائد است که با دو نوع دستگاه تیتانیوم و پلاتینیوم، جدیدترین فناوری ها را ارائه می دهند و می تواند یکی از بهترین گزینه های خرید دستگاه لیزر موهای زائد باشد.

    علی
    پنجشنبه 6 خرداد 1400 - 20:18
    بازدید : 358
    برچسب‌ها :

    تبلیغات گوگل ادوردز به سبک ادوردز 20

    تبلیغات گوگل ادوردز یکی از موثرترین راه ها برای جلب مشتری های جدید و رشد تجارت شماست. با این حال، قبل از شروع به کار، باید بدانید که چگونه از گوگل ادوردز به طور موثر استفاده کنید تا بازده سرمایه خود را از هزینه تبلیغات خود به حداکثر برسانید و از خطا جلوگیری کنید.

    تعریف گوگل ادوردز

    گوگل ادوردز یکی از بزرگترین و پرکاربردترین پلتفرم های تبلیغاتی آنلاین در جهان و متعلق به گوگل می باشد و توسط این غول مجازی اداره می شود. میلیون ها کسب و کار با استفاده از تبلیغ در صفحه اول گوگل ادوردز به صورت آنلاین تبلیغ می کنند تا مشتریان جدیدی کسب کرده و تجارت خود را گسترش دهند. کسب و کارهایی که استفاده از تبلیغات گوگل ادوردز را انتخاب می کنند، می توانند کاربران را در دو شبکه اصلی هدف (شبکه جستجو و شبکه نمایش) قرار دهند.

    مزایای تبلیغات گوگل ادوردز

    یکی از اصلی ترین مزایای تبلیغات گوگل ادوردز به عنوان یک بستر تبلیغاتی، دسترسی بسیار زیاد آن است. گوگل ادوردز در هر ثانیه بیش از 40000،پرسش را جستجو می کند؛ در نتیجه امکان دسترسی بیشتر تبلیغ کنندگان به مشتریان را فراهم می نماید. به عبارت دیگر، هیچ موتور جستجوی دیگری به جز گوگل ادوردز نمی تواند به این حجم از پرسش ها با این سرعت پاسخ دهد.

    از دیگر مزایای گوگل ادوردز این است که یک زمین بازی هم سطح برای تبلیغ کنندگان فراهم می کند. این بدین معناست که گوگل ادوردز در درجه اول بر کیفیت و ارتباط تبلیغات متمرکز است، نه مبلغی که تبلیغ کنندگان می پردازند. گوگل ادوردز طیف گسترده ای از قالب های تبلیغاتی برای تبلیغ کنندگان فراهم می کند. اگرچه تبلیغات گوگل ادوردز همچنان مبتنی بر متن هستند؛ تبلیغ کنندگان می توانند با بهره گیری از ویژگی های بی نظیر، تبلیغات خود را برای مشتریان احتمالی جذاب و جذاب تر کنند.

    هزینه تبلیغات گوگل ادوردز

    هزینه تبلیغات گوگل ادوردز به چندین عامل همچون صنعت، چرخه عمر مشتری و شرایط فعلی شما بستگی دارد. به عنوان مثال، خدمات تجاری مانند خدمات حقوقی، حسابداری، املاک و مستغلات و غیره یکی از بزرگترین رقابت ها در گوگل ادوردز است که به طور کلی به هزینه های بیشتری نیاز دارد؛ در حالی که مشاغل تجاری و هنری هزینه کمتری دارند.

    شما همچنین باید چرخه عمر مشتری خود را در نظر بگیرید. برای عرضه خدمات بزرگتر زمان بیشتری لازم است تا مشتریان تصمیم نهایی بگیرند و در این زمان کسب و کار شما باید در ذهن مشتری حفظ شود و لازمه آن بازدیدهای متعدد از وب سایت شما، بارگیری یک یا دو محتوا، شرکت در یک وبینار و غیره است. مطمئناً مصرف کنندگان و مشاغل تجاری رفتارهای خود را متناسب با شرایط فعلی تغییر داده و با آن سازگار می شوند. به عنوان مثال هزینه تبلیغات گوگل ادوردز تحت تأثیر بیماری همه گیر کرونا قرار گرفته است که برای برخی از صنایع تاثیر مثبت و برای برخی دیگر تاثیر مخرب داشت.

    تبلیغات نصب اپلیکشن با گوگل ادوردز

    به عنوان یک تبلیغ کننده اپلیکشن، اگر بخواهید اپلیکشن خود را به دست کاربران که پول بیشتری پرداخت می کنند، برسانید؛ موثرترین راه نشر اپلیکشن های خود در سراسر قلمرو بزرگ گوگل از جمله گوگل پلی، یوتیوب و دیسکاور می باشد. فقط کافی است چند خط متن، یک پیشنهاد یا آپشن های مفید اضافه کنید و بقیه کارها بهینه خواهد شد تا به کاربران در پیدا کردن شما کمک کند.

    ساخت اکانت اختصاصی گوگل ادوردز

    برای ساخت اکانت در گوگل ادوردز سه مرحله را باید پشت سر بگذارید. ابتدا شما به یک آدرس ایمیل برای تجارت خود نیاز دارید. پس از انتخاب ایمیل خود، ابتدا از شما خواسته می شود هدف اصلی تبلیغات را برای این کسب و کار انتخاب کنید. سپس به شما امکان انتخاب کلمات کلیدی داده می شود؛ بنابراین گوگل می تواند تبلیغات مربوط به کلمات کلیدی را جستجو کند. در آخر از شما خواسته می شود موقعیت مکانی، بودجه و مدت زمان آن را تعیین کنید. پس از گذراندن این مراحل گوگل ادوردز به شما امکان می دهد که تبلیغ خود را پیش نمایش دهید.

    مدیریت تبلیغات گوگل ادوردز

    خبر خوب این است که مدیریت تبلیغات گوگل ادوردز لازم نیست یک کار تمام وقت باشد و می توان آن را به چند مرحله تقسیم کرد. ابتدا پایه و اساس محکمی برای اکانت خود ایجاد کنید. با انتخاب نوع تبلیغات و هدف تبلیغات شروع کنید. همچنین شما باید تعیین کنید که گوگل چگونه بودجه شما را خرج می کند. بودجه ماهانه شما 30 برابر بودجه روزانه شماست و براساس تخمین CPC در نظر بگیرید چند کلیک در روز می تواند بودجه شما را پشتیبانی کند؟ برای اطمینان از اینکه تبلیغات شما ضمن بالا نگه داشتن سرمایه گذاری شما، به نتایج دلخواه شما می رسند، مهم است که بر عملکرد تبلیغات خود نظارت کنید.

    شارژ اکانت گوگل ادوردز

    می توانید در هر زمانی و با استفاده از هر روش پرداختی که در دسترس شماست، اکانت گوگل ادوردز خود را شارژ کنید. مراحل شارژ اکانت گوگل ادوردز عبارت است از:

    • وارد اکانت خود شوید.
    • روی قسمت «گوگل ادوردز/ ابزار» کلیک و از بخش «صورتحساب» خلاصه را انتخاب کنید.
    • روی انجام پرداخت کلیک کنید.

    افزایش فروش با تبلیغات گوگل ادوردز

    کلید افزایش فروش با تبلیغات گوگل ادوردز در آزمایش و بهینه سازی نهفته است. چه مالک فروشگاه جدید باشید و چه یک تبلیغ کننده فصلی، لازم است نکاتی در گوگل رعایت کرده تا بتوانید استراتژی خود را بهینه سازی کنید. در اینجا چند نکته سریع در مورد تبلیغات گوگل ادوردز برای کمک به افزایش فروش بیان شده است:

    1. بهترین کلمات کلیدی را برای موثرترین تبلیغات انتخاب کنید.
    2. ساختار اکانت خود را با ساختار سایت خود مطابقت دهید.
    3. تبلیغات خود را در زمان و در مکان مناسب ارسال کنید.
    4. بازده سرمایه گذاری خود را محاسبه کنید.
    5. سایت خود را بهینه کنید.
    6. بهترین مکان را برای سود بهینه انتخاب کنید.
    7. از خرید گوگل برای به حداکثر رساندن گردش مالی خود استفاده کنید.
    8. برای تثبیت حضور و تولید خود از بازاریابی مجدد استفاده کنید.
    9. برای دسترسی بیشتر کاربران از بنر استفاده کنید.
    جمع بندی

    گوگل ادوردز یک بستر تبلیغاتی است که توسط گوگل برای اجرای تبلیغات متنی ارائه شده است. مزایای تبلیغات گوگل ادوردز این است که به آسانی در دسترس همه قرار می گیرد و طیف گسترده ای از قالب ها را ارائه داده و بر کیفیت تبلیغات تمرکز دارد. هزینه این تبلیغات به کسب و کار شما، چرخه عمر مشتری و شرایط فعلی بستگی دارد. 

     

     

    علی
    پنجشنبه 6 خرداد 1400 - 20:15
    بازدید : 353

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 7
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه